MOJA LISTA PRZEBOJÓW - Z DAWNYCH LAT cz.1

Ostatnio sporo było słowa pisanego, a znacznie mniej muzyki, więc dziś  odwrócimy proporcje.



Dawno temu, w czasach swojej burzliwej młodości, pisałem pamiętniki, czy jak to powiedzieć bardziej literacko,  prowadziłem dzienniki.  Jednym z elementów tych moich zapisków była MLP, czyli Moja Lista Przebojów. Każdego wieczoru, albo prawie każdego, jeśli byłem w stanie, tworzyłem sobie własne zestawienie ulubionych przebojów.  Po prostu szybko, bez zastanowienia, zapisywałem w grubym brulionie, pięć piosenek, które mi danego dnia utkwiły w pamięci.  Pięć polskich i tyle samo zagranicznych.  Raz w miesiącu było  punktowe podsumowanie danego miesiąca, raz do roku  wydanie roczne.  I tak to trwało przez kilka lat.

Jako, że kilkadziesiąt grubych zeszytów moich wspomnień wszelakich zostało pewnego dnia, w pewnej górskiej szkole, zamienione na energię cieplną potrzebną do ogrzania pewnej wiejskiej szkoły, nie mam  już dostępu do zestawień Mojej Listy Przebojów.

Przejrzałem zatem  ostatnio otchłanie YouTube i wybrałem kilka   piosenek z tamtych pięknych czasów.
Dziś część pierwsza -  zagraniczna.

Od razu szybka uwaga:  to nie jest lista moich ulubionych piosenek ever.  To tylko kilka utworów reprezentatywnych  dla tamtego okresu mojego życia.  Potem były inne rzeczy. Było dużo punkrocka, były Pink Floyd, Led Zeppelin, AC/DC, Dire Straits, Police, Green Day, Leonard Cohen, Andrea Bocelli, i cała masa różnych rzeczy. Jak to w życiu bywa.


Po prostu posłuchajcie:





 
 
 
 





 
 
 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

LEGENDA O DZIADKU KIJAKU

DZISIAJ JEST PIERWSZY DZIEŃ RESZTY MOJEGO ŻYCIA - 200