DZISIAJ JEST PIERWSZY DZIEŃ RESZTY MOJEGO ZYCIA - 18

11 grudnia 2019 - dzień osiemnasty






W menu na dzisiaj pojawiła się sałatka makaronowa z pomidorami, selerem naciowym, sałatą, wędzonym tofu, marynowanymi pieczarkami, z dodatkiem garści orzechów ziemnych i pestek z dyni, a wszystko to w sosie jogurtowym z koperkiem. Naprawdę piękna sprawa.  Przede wszystkim dlatego, że przepyszna, ale także z tego powodu, że wreszcie nie jadłem niczego na szybko, nie kupiłem chleba, albo bułek, tylko spokojnie ugotowałem makaron, dodałem wszystkie składniki  i spokojnie przystąpiłem do spożywania obiadu.  Brawo, ja. 

Dziś w wieku 96 zmarł Adam Słodowy.  Najbardziej znany polski majsterkowicz.  Nasz rodzimy MacGyver, tylko dwa razy lepszy.  


https://icdn.2cda.pl/vid/thumbs/bbaeb9362751aba407149036ebc30991-55.jpg_ooooxooxox_1280x720.jpg 

Mikołaj przyniósł mi dziś prezenty pod choinkę. Znaczy sam sobie te prezenty  zakupiłem, ale co tam.  Dziś przyniósł mi paczkę kurier, znaczy sam ją sobie odebrałem z magazynu.  Nie będę na razie rozpakowywał, będzie większe zaskoczenie pod choinką:)
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

LEGENDA O DZIADKU KIJAKU

DZISIAJ JEST PIERWSZY DZIEŃ RESZTY MOJEGO ŻYCIA - 158