DZISIAJ JEST PIERWSZY DZIEŃ RESZTY MOJEGO ŻYCIA - 185

26 maja  2020 - dzień sto osiemdziesiąty piąty








Wtorek. 



Dzień Matki. Pamiętam. 



***



Tuż przed maturą kwitły kasztany.   W tym roju świat stanął na głowie i matury nie zdążyły na kwiaty kasztanowca.  Takie czasy. 




 
Wczoraj Magda podrzuciła mi arabskie dary zamówione kilka miesięcy temu.  Zawsze marzyłem o przyprawach wprost z arabskiego bazaru, takich na wagę. Dostałem takie paczkowane, ale też się cieszę, bo to fajnie mieć oryginalne mieszanki przypraw produkowane w Pakistanie, a kupione w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.  Do tego świeże daktyle.  Paczkowane w Jordanii, ale tak niesamowicie pyszne, że nigdy takich nie jadłem.  Fajna sprawa. 









10. Często czuję się ograniczona/ograniczony przez ludzi.




Nikt i nic nie jest w stanie mnie ograniczyć. 



Jedynym ograniczeniem jest moja wyobraźnia albo podświadome krzywdzące przekonania, w które uwierzyłem jako dziecko. 


Jestem wolny. 


Moja wolność jest niezależna od wszystkich spraw, sytuacji i osób. 


Moja wolność pochodzi wprost z mojego serca i mojego umysłu, dlatego nikt i nic nie jest w stanie mi jej odebrać. 


Moja wolność jest sposobem myślenia, dzięki któremu zawsze widzę dobre strony i zawsze znajduję rozwiązanie. 


Jestem wolny. Jestem silny. Podejmuję samodzielne decyzje. 










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

LEGENDA O DZIADKU KIJAKU

DZISIAJ JEST PIERWSZY DZIEŃ RESZTY MOJEGO ŻYCIA - 200